JiwaKU PROSTAR: Program Pemantapan Organisasi di Ulu Kenas, Kuala Kangsar

FoLLower

Program Pemantapan Organisasi di Ulu Kenas, Kuala Kangsar


Bertempat di Kem Rekreasi Ulu Kenas pada 6 hingga 8 Februari telah berlangsung Program Pemantapan Organisasi Kelab PROSTAR pPeringkat Daerah Larut Matang Dan Selama. Program yang telah dianjurkan oleh Kelab PROSTAR Larut Matang ini telah berjalan sdengan sempurna dan berjaya.... Program yang berlangsung selama 3 hari 2 malam nie telah mengumpulkan remaja dalam mengetahui Organisasi sesuatu persatuan.

Selain ceramah mengenai pengurusan kelab.... terselit juga ceramah mengenai HIV / AIDS, Rokok, Arak Dan Dadah serta gejala sosial remaja masa kini... Program yang telah dihadiri seramai 40 orang ahli kelab ini telah menunjukkan komitmen dan preatasi yang tinggi. Ahli tersebut datang dari mukim Taiping, Simpang, Batu Kurau, Sg Ara, Redang Panjang dan juga Selama.
Selain ceramah terdapat juga program seperti Aksi lincah yang menguji minda dan kecekapan ahli kumpulan, Mencari harta karun.... Latihan Dalam Kumpulan ( LDK ), senamrobik dan sebagainya telah diadakan...

Program ini telah dirasmikan oleh Pegawai Kesihatan Daerah LMS Dr. Hj.Syed Mud Fuad b. Syed Amran.... bagi pihak urusetia dan Fasilitator mengucapkan ribuan terima kasih ke atas kesudian Pegawai Kesihatan Daerah hadir merasmikan perasmian penutup program..



Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...