JiwaKU PROSTAR: Kem Inspirasi PROSTAR 1

FoLLower

Kem Inspirasi PROSTAR 1

Jelai - 9 & 10 Januari 2010

Bertempat di air terjun Ayer Itam, Jelai...satu kem Inspirasi yang terdiri dari 10 orang ahli kelab PROSTAR Larut Matang telah diadakan bagi pembuka tahun 2010.

Walaupun hanya sedikit yang hadir dan program tergempar namum... kem ini berjaya dijalankan... Kem yang berkonsepkan perkhemahan ini bertujuan untuk mendekatkan ahli elab dengan keindahan alam semula jadi dan menikmati udara yang nyaman serta tenang dengan bunyian hidupan liar dan deruman air terjun..

Kem ini juga menjalankan aktiviti seperti BBQ pada malam pertama serta aktiviti2 yang bersesuaian dengan program ini... Segala dilakukan dengan sendiri dan ianya melatih ahli kelab untuk berdikari.

Kem ini juga merapatkan silaturahim di kalangan ahli kelab dan juga dengan masyarakat tempatan... pada awal kehadiran kami hujan telah turun untuk menyambut kedatangan kami... tetapi selepas reda dari hujan cuaca baik sehingga hari esok...

Terima kasih diucapkan kapada ahli kelab yang telah menghadiri kem ini.. bagi yang belum lagi.. tunggu kem inspirasi yang akan datang....tunggu jangan x tunggu... kami sentiasa bersama anda.. 1 PROSTAR 1 Misi 1 Harapan



Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...