JiwaKU PROSTAR: Pusat Aktiviti Remaja PROSTAR Larut Matang.... akan dibuka...Tunggu

FoLLower

Pusat Aktiviti Remaja PROSTAR Larut Matang.... akan dibuka...Tunggu

Berita Terbaru.....

Kelab PROSTAR Larut Matang telah mendapat sebuah tempat untuk menjalankan aktiviti kelab dan juga remaja... Pegawai Kesihatan Daerah Dr. Hj. Syed Mud Puad b. Syed Amran telah memberi kepercayaan kepada kelab untuk melakukan pelbagai aktiviti untuk remaja dan tempat tersebut terletak di atas Klinik Kesihatan Ibu dan Anak ( KKIA ) Bandar berhampiran dengan The Store Taiping... Pusat ini diwujudkan adalah untuk kemudahan ahli kelab PROSTAR Larut Matang yang mempunyai masa yang terluang...

Pusat ini diadakan bertujuan untuk menjalankan aktiviti kelab dan juga perbagai aktiviti..
diantara aktiviti Pusat adalah... Permainan dam, congkak, datt, karom dan juga perbagai permainan dalaman...akan diadakan.

Bagi aktiviti Kelab PROSTAR Daerah Larut Matang,pusat aktiviti akan mengadakan perkhemahan, outresch atau temuseru, pertandingan dan kursus serta program yang dianjurkan oleh kelab daerah, negeri mahupun kebangsaan...

Kepada ahli kelab dan juga remaja yang ingin menyertai boleh juga melihat aktiviti kelab melalui blog kami http://www.prostarlms.blogspot.com/ jadi apa lagi... aktifkan diri anda jika anda ingin berjaya..dalam kehidupan anda..

Pada permulaan nie... pusat ini sedang diperkemaskan dan dipercantikkan... dan akan dibuka dengan rasmi jika semua telah siap sedia...kepada ahli kelab yang mempunyai idea atau cadangan boleh memberi cadangan kepada pengerusi kelab En Ahmad Rasyidi Elias email.. vipervampire@gmail.com atau hubungi di talian 012-5740194.

Saya berharap agar pusat Aktiviti ini mendapat sambutan yang begitu mengalakkan daripada ahli kelab dan juga remaja di daerah Larut Matang... saya juga mengucapkan ribuan terima kasih kepada pegawai kesihatan daerah dan juga pegawai kesihatan serta kakitangan kesihatan daerah LMS yang memberi segala sokongan padu untuk merelisasikan kelab remaja iaitu Kelab PROSTAR di bawah Kementerian Kesihatan ini..



Bilik pentadbiran kelab sedang dalam proses mengemas...




Permandangan dalam pusat aktiviti PROSTAR Larut Matang

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

hem bagus lea n cantik nya nie yg terasa nk join kelab prostar taiping

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...